pomoc

A co z tymi którzy mają więcej niż 35 lat?! Jak był program "Mieszkanie na Swoim" nie załapałem się, bo nie stać mnie było. Jak teraz może bym sobie mógł pozwolić, to mam 37 lat i też się nie załapuję na "Mieszkanie dla Młodych". Czemu państwo nie traktuje wszystkich jednakowo, tylko dyskryminuje ze względu na wiek, na to że ktoś jest singlem, albo że nie ma dzieci, itp. Program ten powinien być dla każdego obywatela który kupuje swoje pierwsze mieszkanie/dom w życiu, a nie tylko dla wybranych! To jest jawna dyskryminacja, ktoś to powinien zaskarżyć do Trybunału Konstytucyjnego. Nie godzę się na to żeby moje pieniądze były rozdawane wybranym! Jak cie nie stać to nie kupuj, przeciez wyraźnie to napisałaś. Na Zachodzie 1/3 ludzi ma swoje mieszkania, więc nie jest lepiej niż u nas. Właście przez takich "głupio-mądrych" którym się wydaje że stać ich na coś, na co sobie pozwolić nie moga, mają używanie komornicy ściągający długi z kilku kart kredytowych, nie wspominając o poszkodowanych frankowiczach. Powtórzę dobitnie ! Nie stać cię to nie kupuj, zainwestuj to co masz w wiedzę, naucz się języka, może popracuj kilka lat za granicą. Kupisz wreszcie bez stresu bo za gotówkę. Zlikwidować te rozdawanie pieniędzy za darmo. Czemu mam ku.... finansować mieszkanie innym , jeśli sam się nie to nie łapałem, bo mając 35 lat kupiłem swoje pierwsze kilka metrów - nie było nas stać wcześniej i jakoś sobie z tym poradziliśmy - powolutku odkładając i maksymalnie ograniczając wszystkie niepotrzebne wydatki, bo przy malutkich dzieciach nie da inaczej.
Natomiast krew mnie zalewa jak widzę skur.... i obiboków, którzy na imprezach spędzają życie i rodzice im mieszkania kupili dodatkowo korzystając z powyższej ulgi.   . Ja dałem sobie radę bez pomocy kochanego w mordę jeża państwa , inni też sobie dadzą.

Komentarze