wyceny

Ten przy tarasie to w zasadzie tylko wyjście na taras dla domownikó - nikt nie będzie używał tego jak wejścia do domu. To wyjście analogiczne do wyjścia z salonu na taras Tarasu od południa nie zrobię bo od południa mam sąsiadów i chcę mieć trochę prywatności a ze względu na usytuowanie działki salona chcę od południa żeby go dobrze doświetlić. układ funkcjonalny ma bardzo dużo wad. Jeżeli dom jest z wjazdem od PD ( jak na rysunku ) to pokój przy ścianie garażu NIGDY nie będzie doświetlony. Myślenie o zadaszonym tarasie od PN również jest trochę abstrakcyjne, ponieważ tam będzie zawsze cień od budynku do południa / po południu. Układ wejścia do budynku wprost na ścianę z kominami jest taki bądz - do przełknięcia, ale obchodzenie tej ściany pomiędzy kuchnią, a aneksem jadalnym ...cieszę się że architekt dodał swoje uwagi ale Panie Łukaszu proszę wziąć pod uwagę że celowo wybrałem ten projekt z powodu niestandardowego rozwiązania z tarasem. W lecie raczej chowamy się przed słońcem a poza tym taras od południa odpada bo od południa jest droga i pełno sąsiadów - a jeżeli dam salon od północy to on będzie niedoświetlony Ten jeden pokój (przy garażu) to będzie sypialnia moja i żony - po co mi tam więcej światła? dziękuje za opinie i chętnie poznałbym jakiś jednak rozwiązania zamienne bo do Ctrl/Del to nie jestem przekonany. Ten projekt daje mi bardzo dobrze doświetlony salon i kuchnię, pokoje dzieci (te od zach) doświetlone wieczorem (kiedy będa tego tak naprawdę potrzebować), mam taras od północy ale to według mnie ok - wizja zacienionego tarasu w upalny dzień jest bardzo sympatyczna. Utarł się schemat ze taras przy salonie ale dlaczego - w tym wariancie jest nawet praktyczniej (nikt nie biega po salonie tam i spowrotem. Odnośnie garażu to zastanawiam się czy nie powiększyć może tam dać tam jakie pomieszczeie gospodarcze - hmmm Odnośnie kominów to może ich nie będzie bo zastanawiam się nad PC PW albo gaz (przy gazie to napewno większy garaż i tam kotłownia z rurą koncentryczno- spalinową przez ścianę - jeśli rzeczywiście tak można - dom to dom ! mnie osobiście rażą rozwiązania, warszawa klimatyzacje gdzie garaż jest względny ( brak części magazynowej ) przy jednoczesnym wpychaniu pralki w jedyną dostępną łazienkę. Ogólnie, ten rzut to jest jakiś mocno nie udany kolaż rozwiązań gotowych, mamy pomieszanie z poplątaniem. Nie będę sugerował rozwiązań zamiennych, ponieważ jeśli nie ma pomysłu, najlepiej użyć skrótu : Ctrl/Del, a niżeli rozwijać coś co z natury rzeczy jest wadliwe.

Komentarze